Časté otázky pacientov

1, Musím mať výmenný lístok od praktického lekára?

Áno. Vláda SR v apríli 2013 opätovne schválila pre pacientov túto povinnosť.

 

2, Kedy budú výsledky zo vzoriek stolíc a výterov, ktoré som doniesol(a) do Vašej odberovej ambulancie?

Výsledky nám dodá laboratórium za cca 7- 10 dní. Výsledky tohto typu sú veľmi špecifické, preto ich nemôžeme s Vami konzultovať a hodnotiť telefonicky. Objednajte sa preto na konzultáciu k lekárovi za účelom hodnotenia týchto výsledkov.

 

3, Kedy budem mať výsledok z odberu krvi na celiakiu (anti Tgt)?

Výsledky máme k dispozícií za približne 3 až 6 týždňov. Výsledky tohto typu sú veľmi špecifické, preto ich nemôžeme s Vami konzultovať a hodnotiť telefonicky. Objednajte sa preto na konzultáciu k lekárovi za účelom hodnotenia týchto výsledkov.

 

4, Môžete mi predpísať recept na lieky, ktoré ste mi odporučili?

Áno, môžme.

 

5, Kedy si môžem prísť pre recept?

Recept si môžete vyzdvihnúť na recepcii nášho centra kedykoľvek v čase medzi 7.00h. a 15.00h., každý pracovný deň.

 

6, Kedy si môžem prísť pre histologicky nalez z Gastrofibroskopie, Kolonoskopie?

Výsledky nám dodá laboratórium za 14dní od vyšetrenia. Po výsledok si môžete prísť do nášho centra kedykoľvek v čase medzi 7.00h a 15.00h. každý pracovný deň.

 

7, Musím mať výsledky z odberov krvi: krvný obraz a zrážanlivosť krvi (INR a APTT) pri KOLONOSKOPII?

Určite áno. Je to aj pre Vašu bezpečnosť v prípade odberu vzorky tkaniva z hrubého čreva v rámci vyšetrenia.

 

8, Musím mať výsledky z odberov krvi: krvný obraz a zrážanlivosť krvi (INR a APTT) pri GASTROFIBROSKOPII?

Určite áno. Je to aj pre Vašu bezpečnosť v prípade odberu vzorky tkaniva v rámci vyšetrenia.

 

9, Ako sa mám objednať na vyšetrenie?

Na ktorékoľvek vyšetrenie v našom centre sa môžete objednať osobne priamo na recepcii, a to každý pracovný deň v čase medzi 7.00 hod. a 15.00 hod., alebo telefonicky na čísle recepcie +421 2 381 085 11 alebo na mobilnom telefónnom čísle +421 915 980 514 v odporúčanom čase medzi 13.00 hod - 15.00 hod. Novinkou je tiež objednanie sa na vyšetrenie prostredníctvom chatu na našej webovej stránke alebo cez správu v rámci našej facebookovej stránky. Ďalšia z možností je prostredníctvom internetu na našej webovej stránke www.assiduo.sk, kde je našim pacientom k dispozícií bezplatný on-line objednávací systém, v ktorom chystáme pre vás priaznivé zmeny.

 

10, V poslednom období je veľký problém dostať liek Salofalk, ktorý predpisujete aj vo vašom centre. Viete mi prosím poradiť, kde by som vedel daný liek zohnať?

O situácií s nedostatkom lieku Salofalk žiaľ vieme a je nám to veľmi ľúto, že pacienti nevedia zohnať liek, ktorí potrebujú. Môžeme však uviesť, že v našej partnerskej lekárni AMARTH, ktorá sa nachádza v rovnakých priestoroch, ako naše centrum sme našim pacientom doteraz vždy vedeli uvedený liek zabezpečiť.